Image is not available

dk3_slider.png
dk4_slider.png
next arrow

De Dijken en Krekenrally is een evenement voor liefhebbers van klassieke auto’s. De jaarlijks terugkerende tocht wordt georganiseerd door Rotary Hulst.

De Dijken en Krekenrally staat open voor alle deelnemers met een auto van 25 jaar of ouder. De opbrengst van de rally is bestemd voor een goed doel.

De deelnemers verzamelen zich met hun auto’s op de Grote Markt in Hulst, vanwaar er elke minuut een auto vertrekt.

De auto’s rijden op basis van ontvangen instructies een route door de polders van Oost Zeeuws-Vlaanderen en een deel van Vlaanderen. Het gaat hierbij niet om snelheid. De gemiddelde snelheid van de rally ligt doorgaans rond de 35 km/u.

Aan het eind van de middag keren de auto’s weer terug naar de Grote Markt in Hulst voor de finish en prijsuitreiking.

Namens Rotary Hulst is een team van liefhebbers verantwoordelijk voor de organisatie van het evenement. Het team bestaat uit Ger de Bruijn, Erwin Vink, Boris Colsen, Wilbert Tholhuijsen, Peter Brand, Joris Bracke en Frank Berkhof

Passend in de traditie van Rotary worden de opbrengsten van de Dijken en Krekenrally steeds gedoneerd aan een goed doel.

Diverse sponsors maken het mogelijk om het evenement te organiseren.